MONTAŻ INSTALACJI LPG
Prawidłowy montaż instalacji gazowej – to podstawa
Samochodowe instalacje gazowe STAG, to produkty najwyższej jakości, współpracujące ze wszystkimi dostępnymi na rynku samochodami benzynowymi. Dobrze zamontowana i wyregulowana instalacja gazowa, daje użytkownikowi szereg korzyści i satysfakcji ze wzglądu na niższe o 50% koszty eksploatacji pojazdu. Nowoczesne instalacje gazowe, jak również samo paliwo LPG mają neutralny wpływ na funkcjonowanie i zużycie pojazdu – nie powodują żadnych ubocznych skutków. Parametry techniczne pojazdu wyposażonego w nowoczesną instalację gazową STAG, pozostają niemal identyczne jak w przypadku jazdy na benzynie.
Podstawowym warunkiem poprawnego funkcjonowania instalacji gazowej jest jednak jej prawidłowy montaż i bardzo precyzyjna regulacja.
Autoryzowane Serwisy STAG - to najlepszy wybór
Klienci sieci Autoryzowanych Serwisów STAG mają zapewniony najwyższy w Polsce poziom obsługi w zakresie montażu i regulacji samochodowych instalacji gazowych STAG.
Prawidłowy montaż instalacji gazowej – to podstawa
Samochodowe instalacje gazowe STAG, to produkty najwyższej jakości, współpracujące ze wszystkimi dostępnymi na rynku samochodami benzynowymi. Dobrze zamontowana i wyregulowana instalacja gazowa, daje użytkownikowi szereg korzyści i satysfakcji ze wzglądu na niższe o 50% koszty eksploatacji pojazdu. Nowoczesne instalacje gazowe, jak również samo paliwo LPG mają neutralny wpływ na funkcjonowanie i zużycie pojazdu – nie powodują żadnych ubocznych skutków. Parametry techniczne pojazdu wyposażonego w nowoczesną instalację gazową STAG, pozostają niemal identyczne jak w przypadku jazdy na benzynie.
Podstawowym warunkiem poprawnego funkcjonowania instalacji gazowej jest jednak jej prawidłowy montaż i bardzo precyzyjna regulacja.
Autoryzowane Serwisy STAG - to najlepszy wybór
Klienci sieci Autoryzowanych Serwisów STAG mają zapewniony najwyższy w Polsce poziom obsługi w zakresie montażu i regulacji samochodowych instalacji gazowych STAG.
Montujemy samochodowe instalacje gazowe (LPG) różnych generacji:
I-go stopnia
instalacja mieszalnikowa (podciśnieniowa lub nadciśnieniowa) bez regulacji składu.
II-go stopnia
nstalacja mieszalnikowa (podciśnieniowa lub nadciśniniowa) z elektroniczną regulacją składu mieszanki.
IV-go stopnia
instalacja wielopunktowa zasilania gazem w fazie lotnej, poprzez elektronicznie sterowane zawory (pot. wtryskiwacze).
SCHEMATINSTALACJI LPG
Sprawdź jak to działa
Odwróć telefon na widok horyzontalny
REDUKTOR
Zmienia paliwo z fazy płynnej
w fazę lotną.
Redukuje ciśnienie
i utrzymuje je na stałym
poziomie.
FILTR GAZU
Chroni silnik i elementy
instalacji autogaz przed
zanieczyszczeniami.
ELEKTROZAWÓR
Otwiera i zamyka przepływ
gazu ze zbiornika do
reduktora.
CZUJNIK TEMPERATURY
I CIŚNIENIA GAZU
Odpowiedzialny jest za sprawność
całego układu - jeden z elementów
zapewniający bezpieczeństwo
silnika i systemu autogaz.
WTRYSIWACZE
GAZOWE
Precyzyjnie kierują lotne LPG
do komory spalania.
WIĄZKA AUTOGAZ
Wiązka przewodów, która łączy całą
instalację w całość. Odpowiada za
prawidłowe przekierowanie do
sterownika parametrów pracy silnika
oraz parametrów systemu autogaz.
STEROWNIK AUTOGAZ
Serce instalacji. Decyduje o
działaniu całego układu.
PRZEŁĄCZNIK
BENZYNA/GAZ
Jedyny widoczny element instalacji.
Uruchamia cały układ,
pokazuje poziom paliwa
oraz sygnalizuje również błędy.
WIELOZAWÓR
Kieruje paliwo ze zbiornika
do reduktora. Zabezpiecza
także przed nadmiernym
zatankowaniem oraz
zapobiega wyciekom gazu
przez przewód zasilający.
WKAŹNIK
POZIOMU GAZU
Pokazuje ilość paliwa
w zbiorniku.
ZAWÓR
TANKOWANIA
Zazwyczaj umieszczony jest przy wlewie paliwa.
Zalety Sekwencyjnego Wtrysku Gazu:
całkowite wyeliminowanie różnic pomiędzy jazdą na gazie a jazdą na benzynie
pełna automatyzacja podczas eksploatacji
samoczynne przełączanie na zasilanie gazem po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury
automatyczny powrót z zasilania gazem na zasilanie benzyną w przypadku wyczerpania się gazu w butli (sygnalizowany dźwiękowo)
krótki czas montażu dzięki wyeliminowaniu podłączeń do czujników na silniku (wykonywanych w układach gazowych poprzednich generacji)
niska cena za urządzenie tak wysokiej klasy
"reprogramowalność" komputera SGI pozwala na możliwość zamontowania urządzenia do innego samochodu (przekładka)
łatwa diagnostyka na odległość dzięki wykorzystaniu modemu telefonicznego
wysoka jakość spełniająca wymagania producentów samochodów (urządzenia SGI montowane są fabrycznie)
dzięki dużej prędkości pracy i dużemu otwarciu wtryskiwaczy gazu nie ulegają one zatykaniu i nie są wrażliwe na jakość gazu, co gwarantuje optymalną sprawność zarówno zimą jak i latem
wielopunktowy wtrysk gazu eliminuje ryzyko wystąpienia "wybuchów powrotnych" gazu w kolektorze ssącym
zawartość spalin spełnia surowe wymagania norm europejskich (EURO 2, EURO 3, EURO 4). Samochody zasilane gazem emitują do atmosfery kilkakrotnie mniejszą ilość szkodliwych spalin w porównaniu do zasilania benzyną
spełniają wymagania OBD - "On Board Diagnostic" (SGI)